• (34) 98834-3568 - (31) 99107-9180

Potencialize seu negócio com baixo custo e eficiência

 

E-mail marketing

Campanhas de e-mail marketing para vendas e relacionamento com clientes

 
 

Criação e otimização de sites e blogs

Sites institucionais - Blogs para produção de conteúdo - SEO para ranquear no google

Conversão

Criação de Ofertas - Websites e Blogs - Landing Pages - E-Commerce

Análise

Relatórios analíticos de todas as ações  - Acompanhamento de resultados e ajustes nas estratégias 

Vantagens em praticar o Marketing digital



  Maior abrangência e segmentação

Alto poder de segmentação, baseando-se não só em dados demográficos, mas também no comportamento do consumidor; possibilidade de atingir um número maior de potenciais clientes do que o que seria atingido com o marketing off-line.


   Aumento da competitividade

O marketing digital para empresas aumenta o poder competitivo das corporações, pois abre frente para atingir e conseguir novos clientes. Dessa forma, uma empresa que faz marketing digital, mesmo sendo menor, torna-se mais competitiva do que as que não o fazem. 


   Menor custo e melhores resultados

Um dos maiores atrativos referente as vantagens do marketing digital é o seu baixo custo comparado a qualquer outro tipo de ação de marketing ou publicidade. As possibilidades são diversas e você consegue atingir os seus diferentes objetivos com um orçamento mais enxuto do que os orçamentos que são investidos nesses outros meios.


  Fácil mensuração de resultados

Uma das grandes vantagens do marketing digital é que existem muitas ferramentas de métricas precisas, que indicam exatamente o comportamento do público-alvo em relação a determinada campanha. Dessa forma, além de ser possível conhecer melhor o cliente, também é possível traçar estratégias muito mais precisas.!


  Alto engajamento e precisão

Maior poder de fidelização de clientes, pois conquista o interesse das pessoas, ao invés de interrompê-las com publicidade; Chega na hora certa para a pessoa certa, isto é, quando ela está buscando o que você oferece, aumentando as chances de conversão.


  Valorização da marca

Praticar ações de marketing digital, mesmo para negócios pequenos, mostra que sua marca está ligada às tendências do mercado, alerta às oportunidades e pronta para ser cada vez mais competitiva, ofertando seus produtos e serviços em diversos canais.

 

 

EU Cookie Law

  1. What are cookies?
  2. How do we use cookies?
  3. Cookies used on our site
  4. How to delete cookies or control them


Since 26th May 2012, all UK websites need to comply with the EU E-Privacy Directive 2009/136/EC. Cookies are only a small part of this directive, and whilst you are still allowed to use cookies on a website, it must be made clear to visitors to your site that cookies are being used. A message or warning must be displayed so that the visitor is aware of them.

At the top of our website we have displayed a message to warn you that our website makes use of cookies and that one has already been set. By displaying this message we hope that we are providing you with the information you require about our use of cookies, and presenting you with the option to consent to their use. This message will be displayed until such time as you agree to our site using cookies by clicking on the continue button.

1.What is a cookie?

A cookie is a small amount of data, often including a unique identifier, sent to the browser of your computer or mobile phone (referred to here as a "device") from a website's computer. It is stored on your device's hard drive. Each website can send its own cookie to your browser if your browser's preferences allow it. To protect your privacy, your browser only permits a website to access the cookies it has already sent to you, and not the cookies sent to you by other websites. Many websites do this whenever a user visits them to track online traffic flows.

On the Channel Digital website, our cookies record information about your online preferences so we can tailor the site to your interests. You can set your device’s preferences to accept all cookies, notify you when a cookie is issued, or not receive cookies at all. Selecting the last option means you will not receive certain personalised features, which may result in you being unable to take full advantage of all the website's features. Each browser is different, so please check the "Help" menu of your browser to learn how to change your cookie preferences.

During the course of any visit to our website, every page you see, along with a cookie, is downloaded to your device. Many websites do this because cookies enable website publishers to do useful things like find out whether your device (and probably you) has visited the website before. On a repeat visit this is done by the website’s computer checking to see, and finding, the cookie left there on the last visit.

2.How do we use cookies?

Information supplied by cookies can help us analyse the profile of our visitors, which helps us provide you with a better user experience. For example, if on a previous visit you went to our marketing pages, we might find this out from your cookie and highlight marketing information on subsequent visits.

Third party cookies on our pages

Please note that during your visits to our website you may notice some cookies which are unrelated to us. When you visit a page with content embedded from, for example, YouTube or Flickr, you may be presented with cookies from these websites. We do not control the dissemination of these cookies. You should check the third party websites for more information about these.

3.Cookies used on our site

We only use cookies to help us continuously improve our website and maintain a nice browsing experience for our visitors. Here is a list of cookies used on this website:

  • Google Analytics - we use cookies to compile visitor statistics such as how many people have visited our website, what type of technology they are using (e.g. Mac or Windows which helps to identify when our site isn’t working as it should for particular technologies), how long they spend on the site, what page they look at etc.
  • ShareThis, Quantcast and Gigya - social media share buttons that enable you to share our content
  • Session cookie - this is a standard cookie just to remember user preferences (like font size and saves you logging in every time you visit)

4.How to delete cookies or control them

This site will not use cookies to collect personally identifiable information about you. However, if you wish to restrict or block cookies set by this or any other website, you can do this through your browser settings. The Help function within your browser should tell you how.

Alternatively, you may wish to visit www.aboutcookies.org which contains comprehensive information on how to do this for a wide variety of browsers. You will also find details on how to clear cookies from your computer as well as more general information about cookies. For information on how to do this on your mobile phone’s browser, you will need to refer to your handset manual.

Fique ligado

Acompanhe por aqui notícias e artigos do mercado de negócios digitais

  • Este empreendedor quebrou 3 vezes até atingir seu 1º milhão
    Este empreendedor quebrou 3 vezes até atingir seu 1º milhão Mai 13, 2017

    O que você faria se tentasse abrir um negócio e falisse três vezes? Desistir parece a opção mais óbvia, mas não foi o que Thiago Sarraf fez. Demorou, mas ele atingiu seu primeiro milhão quando entendeu que precisava acreditar muito no que fazia – e algumas outras lições.

    in Empreendedorismo
  • Paciência é uma virtude em SEO
    Paciência é uma virtude em SEO Mai 07, 2017

     SEO não é mágica. Basta compreender um pouco as alterações e atualizações que o Google faz em seu algoritmo. É um desafio, mas não uma tarefa impossível.
    Se o projeto é colocar seu site no topo dos motores de busca, devo ser honesto e pedir-lhe para ser muito paciente, porque alcançar um posicionamento SEO deve ser feito com uma estratégia de médio a longo prazo.

    in SEO
  • Sete dicas para quem vai comprar o presente de dia nas mães pela internet
    Sete dicas para quem vai comprar o presente de dia nas mães pela internet Mai 06, 2017

    Segunda data mais importante para o varejo, o Dia das Mães é celebrado no próximo dia 14 e muita gente optou por comprar o presente pela internet. De acordo com a Associação Brasileira de Comércio eletrônico (ABComm), a vendas virtuais devem totalizar R$ 2,5 bilhões, o que representa um crescimento de 11% ante a data do ano passado.

    in E-commerce
  • Como driblar a contabilidade de R$ 49,00
    Como driblar a contabilidade de R$ 49,00 Mar 22, 2017

    Toda vez que ouço falar em contabilidade de baixo custo vem junto o termo revolução. Não tem nada de revolução! Tem a ver com Estratégia de Marketing. Como assim Estratégia de Marketing??? Óbvio, dentre as estratégias de marketing o preço é uma delas. É a melhor estratégia???
    Ouço dezenas de reclamações sobre o baixo preço dos honorários praticados pelas famosas contabilidades on-line.

    in Marketing digital

Siga no Facebook

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree